Меню
Вашата количка

Доставка

1.Доставката се извършва с куриерска фирма Еконт Експрес обикновено в рамките от 1 до 3 работни дни. ВСИЧКИ ОБУВКИ СЕ ИЗПРАЩАТ С ОПЦИЯ ТЕСТ И ПРЕГЛЕД , ДРЕХИТЕ САМО С ПРЕГЛЕД . Пратката може да бъде доставена на адрес на получателя или до избран от него офис на Еконт. При закупуване на някой от нашите артикули, те ще пътуват към вас на преференциална цена на доставка с куриерите на Еконт Експрес 10% отстъпка от цената на пратката.Приблизителни цени за доставка до офис на Еконт Експрес 3,5 до 6 лв , за доставка до адрес цената е от 5 до 7 лв.(Цените могат да бъдат различни от тези в зависимот от адреса на доставка,теглото и наложения платеж.

- ПРАТКИ ОТКАЗАНИ ПО ТЕЛЕФОНА ПОЛУЧАТЕЛЯ Е ДЛЪЖЕН ДА ЗАПЛАТИ КУРИЕРСКИТЕ ТАКСИ В ДВЕТЕ ПОСОКИ ( ВАЖИ ЗА ВЕЧЕ ИЗПРАТЕНИ ПРАТКИ )

- ПРАТКИ ОТКАЗАНИ СЛЕД ПРЕГЛЕД ПОЛУЧАТЕЛЯ Е ДЛЪЖЕН ДА ЗАПЛАТИ КУРИЕРСКИТЕ ТАКСИ В ДВЕТЕ ПОСОКИ (ВАЖИ ЗА ВЕЧЕ ИЗПРАТЕНИ ПРАТКИ )

2. Веднага след предаване на стоката на куриер, Търговецът се освобождава от риска, който се прехвърля върху Клиента. Търговецът не носи отговорност  за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.
3. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на Търговеца. В случаите когато от Търговеца са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката Търговеца не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
4. При предаване на стоката Клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.
5. При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, Търговеца се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

6. Всички поръчки, направени след 15:00 ч. в рамките на делничен ден, се обработват и изпращат на следващия работен ден и биват получени на по-следващия работен ден (включително и събота по желание на клиента). Всички поръчки, направени през уикенда се обработват и изпращат в понеделник или вторник и биват получени във вторник или сряда.

7. Всички поръчки, направени извън работно време, през уикенда или по празници, се обработват в първия или втория работен ден след деня на получаване на поръчката.

Този сайт използва бисквитки, за да подобри Вашето сърфиране. За повече информация прочетете тук - Какво са " бисквитки"