Меню
Вашата количка

Често задавани въпроси


КАК ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА?

Пазаруването в нашият онлайн-магазин е много опростено и лесно: След като изберете артикул и съответния размер, кликвате върху бутона КУПИ ПРОДУКТА. Сега трябва да преминете през 3 лесни стъпки за да поръчате.

Стъпка 1 - виждате съдържанието на вашата поръчка и можете да изчислите ориентировъчно цената на доставката;

Стъпка 2 - трябва коректно да попълните Вашите данни и адрес за доставка;

Стъпка 3 - можете окончателно да прегледате Вашата поръчка и да направите корекция ако е необходимо. Вече всичко е готово и можете да кликнете върху бутона ПОТВЪРЖДАВАМ  И  ПОРЪЧВАМ  ИЗБРАНИТЕ АРТИКУЛИ.

КАК СТАВА ДОСТАВКАТА НА НАПРАВЕНАТА ПОРЪЧКА?

Всички артикули се доставят от куриерска фирма Еконт Експрес. Доставката може да бъде до офис на Еконт Експрес или на адрес, който сте посочили в своята поръчка. Разходите по куриерската услуга са за сметка на получателя. Срокът за доставка е до 48 часа, като в случай че поръчания артикул не е наличен, ще бъдете уведомени. Доставки НЕ се извършват в неделя и официални празници. За момента доставки се извършват САМО на територията на България. Поръчки направени след 15.00 ч се обработват на следващия работен ден.

КАК СТАВА ПЛАЩАНЕТО?

Плащането на избраните от Вас артикули се извършва чрез наложен платеж.

Това е услуга, която предоставя максимално удобство и надеждност за клиента, като заплащането на поръчан продукт се осъществява в момента на доставка, т.е когато посетите посочения от вас офис на Еконт Експрес или куриер Ви посети на посочен от Вас адрес и лично Ви предаде закупената от нашия магазин стока.

РЕКЛАМАЦИЯ?

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, Клиентът има право на рекламация при;

- констатирани липси

- дефекти на стоката;

- несъответствие с обявения размер; 

- при транспортирането стоката е повредена;

- не е спазен предварително уговорения срок за доставка; 

Рекламация се прави до 7 (седем) работни дни след закупуване на стоката. 

Връщането се осъществява при следните условия:

- Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).

- Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.

- Запазена оригинална опаковка и етикет.

Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки.

ИСКАМ ДА ЗАДАМ ДРУГ ВЪПРОС...

В случай, че не намирате отговор на някой от въпросите си тук или на страницата  ОБЩИ УСЛОВИЯ, с радост ще отговорим на запитването Ви, което може да направите по e-mail или на посочения телефонен номер.


Този сайт използва бисквитки, за да подобри Вашето сърфиране. За повече информация прочетете тук - Какво са " бисквитки"